AJUDES AL MATERIAL ESCOLAR D’INFANTIL 23-24

Us informem que han eixit les ajudes per al material escolar destinades a l’alumnat escolaritzat del 2n cicle d’infantil (3 a 6 anys), en concret per a:

Les ajudes per a material escolar tenen per objecte l’adquisició de material escolar i informàtic per a alumnat escolaritzat en els cursos corresponents al segon cicle d’educació infantil, de 3 a 6 anys, en centres educatius sostinguts amb fons públics en la ciutat de València. Es tracta de facilitar les activitats curriculars prèvies a l’escolarització obligatòria, doncs preparen de manera efectiva per a una escolarització obligatòria satisfactòria dels nostres xiquets i xiquetes

El termini per a presentar les sol·licituds és des del 4 al 23 de gener de 2024, tots dos inclusivament.

Us facilitem l’enllaç a la convocatòria en la qual podreu descarregar-vos la sol·licitud i obtindre més informació: ACÍ.

Les famílies que teniu intenció de presentar la sol·licitud d’ajuda per a material escolar, heu de comunicar-ho a la tutora o en secretaria (46018345.secretaria@edu.gva.es o 962566050) perquè us preparem el certificat de matrícula i el justificant de pagament.