PREMI CONCURS JESÚS MEDRANO

El dissabte 4 de febrer de 2023, a la vesprada, un alumne de la classe de sisé A, Marcos Moreno, va rebre un premi per la seua targeta presentada en el Concurs de Jesús Medrano, Ciutat de Castelló en la seua XIII edició. La gala dels premis va ser en l’Auditori de Castelló.

Es van presentar 6.637 targetes i el nostre alumne va ser un dels finalistes, va rebre una motxilla amb regals com dos llibres, una carmanyola una ampolleta tipus termo, pintures, una llibreta, un estoig, un jupetí plomes, una manta, una tassa i un cable USB, també un diploma per la seua participació.

Cal ressaltar que aquest concurs té una repercussió en l’àmbit nacional i inclús internacional, es van presentar targetes de Barcelona, Madrid, Àfrica, Brasil… Els premis corresponen a diferents categories des d’infantil a secundària, també centres d’educació especial, centres ocupacionals, aules hospitalàries i particulars.

Enhorabona Marcos!