PREMIATS!

El passat dissabte estiguérem en el lliurament de premis del concurs de targetes nadalenques “Jesus Medrano Ciutat de Castelló“.

Concurs en el que ha participat tota l’educació primària gràcies al treball realitzat per l’alumnat i per les 4 mestres de plàstica i visual.

Al concurs s’han presentat més de 7600 targetes de tot arreu, i dos dels nostres alumnes han estat entre les 50 persones premiades.

Des de l’escola, el nostre reconeixement a la totalitat de l’alumnat participant, al professorat que ho ha fet possible. Felicitem als dos alumnes premiats: Artem Kolesnikov i Daniela Solves. Reconeguts per la qualitat dels seus treballs pel jurat del concurs. Per a nosaltres, sou els guanyadors!

A més, l’escola, per la seua alta participació, ha sigut premiada amb una “tablet” que incorporem al nostre banc de tauletes per a continuar treballant i desenvolupant la competència digital.

• Imatges del lliurament de premis: ACÍ.