ESPORT A L’ESCOLA: TENNIS DE TAULA

El dilluns 20 de febrer de 2023 comencem a gaudir del programa d’Esports a l’Escola amb la pràctica de tennis de taula amb tècnics federats de la modalitat esportiva.

L’objectiu del programa Esport a l’Escola és fomentar la pràctica de l’activitat física i el coneixement i divulgació de modalitats esportives en l’àmbit escolar, a més de formar en hàbits saludables i educació en valors.

Aquesta pràctica és possible gràcies al programa PEAFS i a l’aposta ferma per la investigació i innovació, i al treball per projectes i l’ús de metodologies actives.

Els participants en el programa seran els alumnes de 5é i 6é, i es desenvoluparà tots els dilluns des del 20 de febrer fins al 27 de març.

Esperem que siga d’interés per al nostre alumnat i els ajude en l’adopció d’hàbits saludables i esportius.