UN ALTRE PROGRAMA, SOM INNOVACIÓ

Us comuniquem una bona notícia, el docv del 22 de setembre de 2022 ens anuncia que per a aquest curs serem i som artistes.

A la fi de curs, gràcies a la proposta de la direcció i el suport del Claustre i Consell Escolar del Centre, presentarem proposta per a participar en el programa d’innovació i ara hem sigut un dels 21 centres de la comunitat Valenciana acceptats com a participants del programa de: “Resistèncias Artístiques: Processos Artístics en Entorns Educatius 2022-2023″.

Aquest projecte ens serà d’utilitat per a aprofundir en el canvi iniciat en l’escola, que sumarà als projectes que ja tenim encetats i ens ajudarà a desenvolupar projectes interdisciplinaris i aconseguir aprenentatges competencials per al nostre alumnat.

A mesura que tinguem més notícies sobre el programa i el seu desenvolupament, us les anirem transmetent.

Mentrestant, recordeu som una escola en creixement, que amb vosaltres serà millor, sense cap dubte som un col·legi amb molt d’art.