CARTA A LA COMUNITAT DEL CEIP LLUÍS GUARNER

Volem crear el banc de voluntaris i col·laboradors del CEIP Lluís Guarner de València, per a formar la Comunitat d’Amics del CEIP Lluís Guarner.

Volem pares, mares, iaios, iaies, germans, germanes, monitors, monitores, estudiants, exalumnat, exmestres… Persones amb ganes d’aportar, de participar, de col·laborar i implicar-se en la vida del centre.

Aconseguir una comunitat educativa participativa beneficia als vostres fills i filles, a més de millorar la qualitat educativa de l’escola. Tingueu molt clar que amb vosaltres podem arribar més lluny i fer-ho millor.

Què es necessita?

Ganes, il·lusió i predisposició.

Quines activitats podem fer els/les voluntaris/ries i col·laboradors/res?

      - Formar part de les comissions mixtes de l’hort i pati. L’objectiu d’aquestes comissions és la millora dels espais i el seu aprofitament pedagògic amb l’alumnat.
      - Formar part de la bossa d’amics del Guarner per a desenvolupar animacions lectores, participar en tallers o jornades, desenvolupar activitats a l’aula com grups interactius…

–> Per a fer-ho cal realitzar el formulari següent, en el que comuniqueu la vostra relació amb l’escola i els vostres interessos: FORMULARI D’INSCRIPCIÓ. Molt prompte ens posarem en contacte amb vosaltres.

El CEIP Lluís Guarner està creixent, ajuda-la a créixer més ràpidament i millor, comptem amb tu, sé part del canvi, sé Lluís Guarner.