PRESENTEM LES NOSTRES CAIXES Al MÓN

Participem com a protagonistes en les Jornades d’Unitats Específiques en centres ordinaris: Inclusió al revés.

En les jornades, capitanejats per Clara Cazalilla i Ana Mechó hem comptat la nostra experiència amb el projecte d’investigació i innovació educativa de Caixes d’Aprenentatge que implantem en el col·legi al llarg del passat curs escolar, que repetirem aquest curs, millorant-lo i perfeccionant-lo, gràcies a l’experiència adquirida, l’avaluació realitzada i la col·laboració familiar.

Aquest és un dels projectes de metodologies actives que aquest curs estarà en marxa. L’aposta per elles és ferma, perquè es pot ensenyar i aprendre de moltes maneres, per a nosaltres el com és important, per a això la participació, la implicació i el protagonisme de l’alumnat és vital perquè crea aprenentatges més significatius, útils i competencials.

Continuarem fent del Guarner una millor escola, comptem amb vosaltres, apunta’t!