CARTA INFORMATIVA SOBRE L’ÚS DE LES MASCARETES EN L’ÀMBIT EDUCATIU

La Conselleria ens fa arribar hui (25 d’abril de 2022) una carta amb informació de les novetats en l’ús de les mascaretes a l’àmbit educatiu, que compartim pel seu interés.

🔵 A partir del 25 d’abril en l’àmbit educatiu s’apliquen les mateixes mesures que en l’àmbit comunitari establides per a la població en general.

🔵 L’ús de les mascaretes deixa de ser obligatori amb caràcter general en tots els espais del centre educatiu tant per alumnat com per al professorat i personal no docent dels centres.

🔵 S’ha de fer ús de la mascaretes en el transport escolar, llevat dels supòsits d’excepció.

🔵 Han de portar mascareta tant les persones positives com els seus contactes estrets en els 10 dies següent a l’inici dels símptomes o al diagnòstic en els casos asimptomàtics.

🔵 És necessari l’ús de la mascareta com a mesura de protecció en persones treballadores amb una major vulnerabilitat.

🔵 És recomanable l’ús de la mascareta en espais on no es puga mantindre la distància d’1’5 metres i la ventilació no estiga garantida.

Accés a la carta: ACÍ.