CAIXES D’APRENENTAGE: METODOLOGIA ACTIVA

La Conselleria d’Educació ens autoritza a desenvolupar el projecte d’investigació i innovació educativa que vam presentar el passat més de juliol.

Aquest projecte consisteix en la introducció de la metodologia activa en les aules de primària de les Caixes d’aprenentatge.

Una metodologia que ens permet augmentar la participació de l’alumnat en la construcció del seu propi procés d’aprenentatge i que ens facilita donar una resposta més personalitzada i moderna al nostre alumnat, fomentant valors com el treball en equip, l’aprenentatge cooperatiu, la convivència positiva i remarca el paper protagonista de l’alumne en el procés d’ensenyança aprenentatge. Aquest projecte s’adaptarà a la situació per la covid-19 que estem vivint i es desenvoluparà durant dos cursos escolars. Ara ens iniciem en un procés formatiu per introduir les caixes durant la segona avaluació.

Continuem avançant en l’ús de metodologies actives, en la innovació i renovació pedagògica del centre.