Inici

CEIP L’ALBEREDA

2a jornada per a les famílies que no van poder acudir a la 1a jornada de portes obertes.

En esta jornada, realitzarem un breu recorregut per les instal·lacions del centre i una breu reunió per a aclarir els dubtes sobre l’organització del nostre centre o del procés de sol·licitud de plaça escolar per al curs 2024-2025.

Punxa ací i podràs veure el pdf informatiu.

• 15a OLIMPÍADA INFANTIL CC NOU CENTRE
    Us deixem l’enllaç a la pàgina del Centre Comercial Nou Centre amb tota la informació i inscripcions per a la 15a olimpíada infantil. Podran participar l’alumnat nascut entre el 2011 i el 2018. Animar-vos! Serà molt divertit.
  • PADEL EN L’ENJOY SAMARANCH
    Com a centre CEPAFE i mitjançant el programa “+ Esport a l´escola” els alumnes de 3r i 4t han pogut aprendre i conéixer durant este trimestre el Pàdel gràcies a la Federació de Pàdel.Hui, com a colofó a esta Unitat Didàctica, hem pogut gaudir amb 3r A i 4t A de la seua última sessió … Llegir més
  • DIA DE L’ESPORT
    Els alumn@s del CEIP L´Alberada han pogut gaudir de múltiples activitats i una jornada esportiva amb la temàtica dels Jocs Olímpics i Paralímpics, commemorant així el Dia Internacional de l’Activitat Física.
  • PAELLES FALLERES I FIRA DEL LLIBRE
    Hui l’alumnat del CEIP L’Albereda ha gaudit, per la festivitat de Falles, de jocs, balls tradicionals, paelles i de la fira del llibre. Gràcies a la col·laboració de les famílies hem aconseguit premis en llibres i subscripcions. Gràcies a tots els que heu participat per fer-ho possible!

CALENDARI ESCOLAR 2023/2024

Calendari escolar: Infantil, Primària i Educació especial.