PROJECTE DE CUINA 3r A

Els alumnes de 3r A hem portat diverses receptes que hem elaborat a les nostres cases amb l’ajuda de la família per tal de fer arribar una petita mostra gastronòmica als nostres companys i companyes. Ens ha encantat provar-ho tot!

A més, hem creat un raconet ple de receptes, llibres, maquetes i diferents materials relacionats amb la temàtica.

VISITA A LA CUINA DE L’HOTEL DON CARLOS

Els passat dimecres 20 i dijous 21 de Març, els/les alumnes de 3r i 4t, vam anar a visitar una cuina molt especial, la cuina de l’hotel Don Carlos. Va ser una visita molt esperada, ja que vam poder conèixer una cuina industrial en funcionament i vam poder observar aparells culinaris de grans dimensions i gran quantitat de menjar per servir a tots els comensals de l’hotel. Ens van tractar d’allò més bé i inclús ens van fer un regalet. Gràcies a tot el personal de l’hotel, tornarem.

COLÒNIES RASQUERA

El passat 25 i 26 de Marc, els/les alumnes de 3r vam anar de Colònies a “Ca Manxol”, una casa de Colònies situada a la població de Rasquera (Tarragona). Van estar uns dies molt divertits, on vam poder gaudir de la companyia dels nostres amics i amigues, tant a les hores de dinar com a l’hora de dormir. També vam realitzar diverses activitats relacionades amb la natura, com és la flora i fauna del terreny, o un taller de rebosteria amb postres típics de la zona. Sense dubte és una activitat molt profitosa i que recordarem durant molt de temps.