RAT

Estimades famílies, degut al confinament🦠 i la necessitat de fer les classes a distància, mitjançant videoconferències👩🏻‍💻, entrega de fotos📷, vídeos📹 i àudios🎙 per tal de poder anar tenint contacte amb els vostres fills/es i poder-los avaluar; l’equip docent del centre ens hem vist en la necessitat d’elaborar el Registre d’Activitats de Tractament, per tal de poder gestionar aquestes imatges, vídeos i àudios. Al mateix temps hem vist que seria molt profitós que aquests documents que ens heu fet arribar, podríem compartir-los amb tota la comunitat educativa de la nostra escola🏫, ja que en aquests moments més que mai, els/les nostres alumnes han perdut el contacte amb els seus companys👦🏻 i companyes👧🏽 i aquesta seria una manera d’apropar-los un poc més.

Al mateix temps, aquesta sèrie de documents📄 en servirien d’ara endavant per tal de poder compartir🤲🏻 amb tots vosaltres les imatges/vídeos/àudios de totes les activitats que estem fent a la nostra escola🏫 mitjançant els canals oficials del centre.

Què heu de fer les famílies❓ Molt fàcil, totes aquelles famílies que ens confirmeu👍🏻 que ens autoritzeu a gestionar aquests documents amb tota la comunitat educativa del CEIP Jaime Sanz, mitjançant els nostres canals oficials (web del centre, blogs del centre, Telegram, …). Ens haureu de tornar les autoritzacions (MODEL I i MODEL II), degudament complimentades i signades📝. Sabeu que sempre tindreu el dret a desistir o modificar aquesta autorització.

Les autoritzacions i tota la informació us la facilitaran els tutors/es👩🏻‍🏫🧑🏻‍🏫 dels vostres fills/es mitjançant els canals de comunicació que tenen amb vosaltres, per a fer-nos arribar les vostres autoritzacions podreu emprar la signatura electrònica, imprimir les autoritzacions emplenar-les i enviar-li una imatge al vostre/a tutor/a i en els casos excepcionals en que no pugueu fer cap d’aquestes dues coses, posarem a la vostra disposició un horari d’atenció al públic per a que ho feu al centre, per a demanar cita prèvia per a vindre a l’escola caldrà que truqueu al☎️ 964 33 64 40 de dilluns a divendres de 9h a 13h.

Per a fer aquesta gestió tindreu de temps des del dijous 14 fins el divendres 22 de maig.

Us donem les gràcies per la vostra col·laboració.

L’equip docent del CEIP Jaime Sanz.