Setmana cultural

Tradicionalment celebrem la nostra setmana cultural durant els tres dies previs a les vacacions de Setmana Santa. L'horari regular es modifica per a albergar tallers, eixides per la població, activitats lúdiques, visionat de pel·lícules, etc. en col·laboració amb altres entitats i organismes del municipi.

26/3/2024

Contes i jocs amb l'alumnat de la FPA El Villar

Les alumnes de FPA El Villar van vindre a contar una infinitat de contes, "dicharachos" i aventures a l'alumnat de E. Infantil.

26/3/24

Melona de leona

L'alumnat de 1r Cicle de Primària ha pogut gaudir de la presentació del llibre Melena de leona, de Pedro Viché.

25/3/2024

Visita a l'Agència de Lectura

Una de les activitats que es van fer durant la Setmana cultural 2024 va ser una visita i lectura en l'Agència municipal.

22/3/2024

Ja és ací la Setmana cultural. Pots descarregar el programa complet en pdf ací ací.

Semana cultural 2023

Puedes descargar el PDF haciendo clic en la imagen.

Semana cultural 2022