PROA+

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es Logo-Proa-defi-1024x310.png

Amb la finalitat d’oferir suport i orientació a l’alumnat en situació de vulnerabilitat educativa i de reduir les taxes d’abandó escolar i d’abandó escolar primerenc, Espanya invertix en l’ampliació de l’actual programa d’orientació, avanç i enriquiment educatiu (PROA +).

Per a dur a terme este programa l’equip directiu i de formació va treballar intensament i es va formar, viatjant fins i tot fora de la província.

Gracias a este programa el centro ha recibido mobiliario nuevo para cambiar las aulas de 1º de Primaria, facilitando así la adaptación y transición a la nueva etapa y, consiguiendo aulas más flexibles y dinámicas.

El passat 10, 11 i 12 d’abril, el centre va ser convidat a assistir al segon any consecutiu de jornades PROA+, enguany a Canàries. En el transcurs de les Jornades es van presentar exemples de bones pràctiques i es van exposar projectes d’investigació acadèmica en línia amb els objectius PROA+, comptant amb ponents internacionals del mateix àmbit.

VISITA DE LA DIRECTORA GENERAL D’INNOVACIÓ I INCLUSIÓ EDUCATIVA

Divendres passat, 17 de maig, ens va visitar Xaro Escrig, directora general d’innovació i inclusió educativa. Va estar visitant les nostres instal·lacions i la manera de treballar del nostre alumnat. Un plaer tindre-la amb nosaltres!