Centre

EL NOSTRE CENTRE

El CEIP Emilio Varela està situat en la part nord del barri Verge del Remei, que és un barri perifèric del Nord de la ciutat d’Alacant, entre l’Escola d’Arts i Superior de Disseny i la guarderia municipal “*Els xiquets”.

El barri Verge del Remei es va construir a principi dels anys seixanta i va ser ocupat per immigrants d’altres regions que van vindre a treballar, sobretot de Castella- La Manxa i Andalusia. Actualment i des de fa uns anys en el centre conviuen molts xiquets procedents d’altres països. Predominen els xiquets nascuts a Sud-amèrica, el Marroc, Àfrica, Països de l’Est.

Des del nostre centre intentarem aconseguir  el desenvolupament de la personalitat i de les capacitats de tot el nostre alumnat  i  fer efectius els principis d’equitat i igualtat d’oportunitats en l’accés, participació, permanència i progrés de tot l’alumnat, intentant  aconseguir que el CEIP Emilio Varela es constituïsca en element dinamitzador de la transformació social cap a la igualtat i la plena inclusió de totes les persones, especialment d’aquelles que es troben en situació de major vulnerabilitat i en risc d’exclusió.