Trobades 24

Fes clic

Jornada de Pintura al Grau

Per l_ochandosanchez | 15 d'abril de 2024

El passat dissabte 13 d’abril l’AFA de l’escola va organitzar una jornada de pintura per millorar els jocs dibuixats al terra dels patis d’Infantil i Primària. Famílies, alumnat i professorat vam col·laborar per ajudar que el nostre centre siga un espai més bonic i accessible per a totes les persones. Menuts i majors vàrem gaudir molt! Gràcies per … Llegir més

Eixida bicis

Per l_ochandosanchez | 14 d'abril de 2024

Provocació amb sal

Per mc_rubioortiz | 11 d'abril de 2024

L’experimentació, el joc i les novetats són ingredients fonamentals dels aprenentatges. Férem una provocació amb tones de sal, sense sabates, amb llanternes de colors i a fosques. Es va crear un ambient màgic.

La tardor a infantil

Per mc_rubioortiz | 10 d'abril de 2024

La tardor és una de les èpoques que més ens agraden, tenim la visita de la castanyera, l’esmorzar de la tardor i un fum més d’activitats relacionades amb aquesta temàtica.

Tallers internivells a infantil

Per mc_rubioortiz | 10 d'abril de 2024

Ens sembla molt enriquidor, plantejar activitats on les classes poden interactuar amb altres classes. Els majors ajuden als menuts i així fem dies especials. A la fi som tots amics i amigues.

Les classes de psicomotricitat

Per mc_rubioortiz | 10 d'abril de 2024

Les classes de psicomotricitat a infantil ens encanten i són fonamentals per al nostre desenvolupament.

Els oficis dels nostres pares!

Per mc_rubioortiz | 10 d'abril de 2024

El temps compartit amb les nostres famílies és or. Aprenem moltes coses, experimentem i reforcem els vincles.

Art al pati.

Per mc_rubioortiz | 10 d'abril de 2024

Els menuts de l’escola vam veure com pintaven el nostre pati en directe i el van deixar preciós. Nosaltres també vam crear els nostres dibuixos com els grafiters. Ens encanta fer coses a la part exterior.