Famíllies i escola

Participació Escola de Mares i Pares Curs 23/24

Benvolgudes famílies,
Volem comunicar-vos que l'Ajuntament de València, a través del seu programa de Prevenció familiar PMD- UPCCA, ens ha concedit la realització del Primer Nivell de l'Escola de Mares i Pares per al present curs escolar.Aquestes sessions seran impartides per psicòlegs i tècnics de prevenció, en dimarts quinzenals de gener a maig en horari de 17.30 a 19.00. Entre les temàtiques abordades s'inclouen la paternitat i maternitat responsables, tècniques de comunicació familiars o l'abordatge de les noves tecnologies amb els fills i filles, entre altres.La primera sessió serà el pròxim 16 de gener. En el cartell podeu consultar la temporalització del curs.En finalitzar el curs, a les persones que hagen assistit amb regularitat, se’ls entregarà un Diploma i el Manual Didàctic per a l’Escola de Mares i Pares, en un acte que tindrà lloc, per a tots els col·legis, en l’Hemicicle de l’Ajuntament.
Us convidem a inscriure-vos al llarg d'aquest mes de desembre per fer una previsió de les places i la participació. Pensem que pot ser una experiència motivant i enriquidora per a tots i totes.
Gràcies per la vostra implicació!
Programa Escola de Mares i Pares
Cartell EDUCAP Famílies

Benvolgudes famílies! 😊

Tornen els Cafés amb Famílies!

El pròxim mes de novembre reprenem la proposta que iniciàrem el darrer curs, l'espai "Cafés amb famílies", amb la finalitat de connectar l'escola amb els pares i mares que formeu part de la comunitat educativa mitjançant tallers i xarrades de diferents temàtiques.

El 19 de novembre es commemora el Dia Mundial per a la Prevenció de l'Abús Sexual de Xiquets, Xiquetes i Adolescents. El projecte europeu EDUCAP està orientat a formar a docents i famílies en la detecció, actuació i acompanyament davant d'aquest fenomen, que es calcula que pateixen entorn del 10% i el 20% de persones a Occident.

El dia 14 de novembre en horari de 15.30 a 17.00 acudiran al centre a fer un taller de sensibilització que pensem que pot ser molt interessant i enriquidor per a les famílies. També els mestres estem participant d'aquesta formació, ja que necessitem unir forces i aprendre estratègies per abordar aquesta problemàtica.

Si estàs interessat/ada, apunta't a través del següent formulari:

Us esperem!

EDUCAP FORMACIÓ
Escola de Mares i Pares

Benvolgudes famílies,

L'Ajuntament de València, a través del Servei d'Addiccions (PMD/UPCCA) de la Regidoria de Serveis Socials, ens ofereix participar en el programa Escola de Mares i Pares. L'objectiu és facilitar a les famílies un suport des de diferents aspectes psicològics, pedagògics i d'educació per a la salut que repercuteixen en el benestar i desenvolupament personal i acadèmic dels vostres fills i filles.
El curs és gratuït, serà impartit per personal especialitzat i constarà de 8 sessions on abordaran diferents temàtiques, com pautes de criança, addiccions tecnològiques o alimentació saludable, entre altres. Les classes començaran a gener de 2024, amb sessions quinzenals de noranta minuts, acordant-se les dates i hores en funció de la disponibilitat i necessitats de les famílies.

Donat que el termini per a presentar la sol·licitud finalitza el pròxim 31 d'octubre, us demanem a les persones interessades que empleneu el següent formulari abans del dilluns 30 d'octubre:

Gràcies de bestreta per la vostra col·laboració.
Salutacions.