EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Primer cicle

Els primers cursos de l’Educació Primària es caracteritzen per ser una època de canvis i transició. És per això que ,en aquest cicle, acompanyem els xiquets i xiquetes en el procés educatiu d’una manera lúdica i amena, adaptant-nos a les seues necessitats i fomentant la seua creativitat i autonomia. En aquests primers cursos s’adquireix i consolida el procés lectoescriptor i el càlcul i operacions bàsiques que l’alumnat utilitzarà la resta de la seua escolarització. A través de tallers, eixides extraescolars, activitats manipulatives… volem que el nostre alumnat gaudisca d’aquesta nova etapa resaltant els valors de l’amistat i el companyerisme.

Primer cicle 3
Primer cicle 2

Segon cicle

Assolir els hàbits necessaris per aconseguir l'autonomia personal esdevé l'objectiu bàsic d'aquest cicle. Es per això, que tant el treball cooperatiu, la responsabilitat personal, l'ecologisme i l'esforç de cadascú dels alumnes és essencial per arribar a aquesta meta.

El desenvolupament d’activitats complementàries obri el cicle al món, i permet una visió diferent i enriquidora de l’alumnat. El càlcul  i la producció literària son eines conductores de les matèries instrumentals.

Copia de IMG_20201022_100300

Tercer cicle

Les xiquetes i xiquets d’aquesta etapa de primària són molt curiosos i estan inmersos en l’era de la tecnologia i els recursos digitals. És per això que en aquesta etapa, l’alumnat disposa de Chromebooks individuals com una eina de treball més. Gràcies a aquest projecte, la seua competència digital millora molt i és un element important de motivació envers el seu procés d’aprenentatge.

Aquest és un periode de reafirmació i construcció de la seua personalitat on sorgeixen conflictes en les relacions personals i socials. És per això que treballem en tot moment i amb molta cura els valors per a millorar eixes relacions i fomentar el respecte, la solidaritat, la cooperació, l’amistat...

20210510_114633