¡Job shadowing en nuestro centro! Erasmus + / Job shadowing in our school! Erasmus +

Hoy hemos recibido a dos profesoras del colegio Perihan Erdogan Ilkokulu de Ankara (Turquía). Nos acompañaran durante cuatro días para realizar actividades de JOB SHADOWING relacionadas con su proyecto Erasmus + K121 “Disadvantaged students are meeting with art”. Esperamos que esta aventura educativa sea enriquecedora para todos y un estímulo para nuestro próximos proyectos Erasmus +.

Today we received two teachers from the Perihan Erdogan Ilkokulu school in Ankara (Turkey). They will accompany us for four days to carry out JOB SHADOWING activities related to their Erasmus + K121 project “Disadvantaged students are meeting with art”. We hope that this educational adventure will be enriching for everyone and a stimulus for our next Erasmus + projects.