Educació física

Educació física Cavite

Hàbits saludables

Des d'aquesta àrea no sols posem l'accent en el foment de l'activitat física com a mitjà d'obtindre salut, si no també en hàbits com la higiene, el control postural o els hàbits d'alimentació.

Projectes

Al llarg del curs escolar desenvolupem diferents projectes en EF com la pràctica d'esports alternatius o esports coeducatius. A més, el nostre centre compta amb el projecte d'esport, activitat física i salut de la GVA.

Activitats en el medi natural

Gràcies a la proximitat del nostre centre a la platja, al llarg de l'any celebrem diferents activitats esportives en aquest entorn natural. A més, tots els anys s'organitza l'escapada a la neu així com rutes de senderisme pròximes a València.

#EFNOTÍCIES

Coneixem la Boccia!

28 d'octubre de 2021

Ahir ens van visitar l’equip de Boccia del Centre ocupacional La Costera-La Canal ASPROMIVISE per a fer una demostració d’aquest esport i jugar una partida amb nosaltres. Vam aprendre moltíssim! Gràcies per la visita.

La marató al cole

27 d'octubre de 2021

El nostre centre està entre els seleccionat per a participar en el projecte “La marató al cole”. Al llarg del primer trimestre realitzarem diferents activitats i vindran des de la Fundació Trinidad Alfonso per a realitzar tallers d’alimentació i hàbits saludables. Enguany celebrarem la Marató en el col·le el 3 de desembre.

PEAFS

8 de juny de 2021

Som centre CEPAFE (Centre educatiu promotor de l’activitat física i l’esport)! Se’ns ha concedit el Projecte D’Esport, Activitat Física i Salut 2020/2021. Des del departament d’Educació Física continuarem treballant per a fomentar l’estil de vida saludable al Cavite.

Pàrquing BICICAVITE

19 d'abril de 2021

Amb motiu del dia internacional de la bicicleta inaugurem el nostre pàrquing de bicicletes i patinets BICICAVITE!! Anima’t a vindre sobre rodes !! ENTREGA LA TEUA AUTORITZACIÓ EN SECRETARIA I ET DONAREM UN CARNET D’APARCAMENT AUTORITZACIÓ ÚS PÀRQUING BICICAVITE NORMES ÚS PÀRQUING

Dia de l’esport

31 de març de 2021

Hem celebrat la primera Volta a peu Cavitera!!Tot l’alumnat ha decorat el seu dorsal per a córrer aquesta carrera solidària per a celebrar el dia internacional de l’autisme. Ha sigut una jornada increïble! Ens ho hem passat molt bé i hem participat tots i totes, animant i corrent! Enhorabona caviters i caviteres!

Telegram CAVITEF

Uneix-te al nostre canal de Telegram per a conéixer totes les novetats del departament d'Educació física!