Normes de funcionament 2024-25

NORMES GENERALS DE FUNCIONAMENT DEL MENJADOR  ESCOLAR

       El menjador escolar comença el 9 de setembre i funcionarà tots els dies lectius fins a finalitzar el curs.  

       Durant l'horari de menjador, l'alumnat no podrà eixir només del Centre, excepte amb un permís escrit dels seus pares/mares o tutors legals o persones autoritzades (fotocopia DNI).  

       L'alumnat que necessite dieta especial, ja siga per raons mèdiques o religioses, haurà d'indicar-lo en el full d'inscripció i adjuntar el justificant mèdic.  

       A principi de cada mes es podrà consultar el menú en la web del centre: https://portal.edu.gva.es/ceipbenalua/es/comedor/menus/  

       Durant la jornada escolar els telèfons de contacte hauran d'estar disponibles 

       Qualsevol avís o modificació en horaris, dieta blana, telèfons nous, canvi de persona en la recollida o qualsevol altre aspecte que afecte la utilització del Servei de Menjador, haurà de ser notificat per escrit al professorat o encarregat/a del servei.  

       La puntualitat en el centre és primordial i d'obligat compliment. Qualsevol alteració dels horaris s'haurà d'avisar amb antelació suficient per motius organitzatius.  

        Està desaconsellat portar joguets , joies, cartes o similars.   

            Condicions econòmiques   

            Per a poder fer ús del servei de menjador escolar s'haurà d'entregar en Direcció o Secretaria la sol·licitud de plaça signada amb el número de compte i dades actualitzades  

            El preu del menjador escolar, fixat per la Conselleria d'Educació en la quantitat de 4,35€ per persona i dia, i es cobrarà mitjançant domiciliació bancària del dia 1 al 5 de cada mes. L'import mensual de rebut serà variable segons els dies lectius. (Veure fulla preus segons mes i beca en la web del centre: https://portal.edu.gva.es/ceipbenalua/es/comedor/ 

Per als dies solts, serà necessari comunicar-ho al/la tutor/a mitjançant l'ús de l'agenda escolar o contactant directament amb el centre. 

            En cas de devolució accidental d'un rebut per part del banc, se'ls notificarà perquè puguen esmenar-lo en la major brevetat possible, assumint les despeses derivades de la devolució per comissions bancàries i de gestió.  

          És important que les faltes de menjador estiguen correctament justificades perquè s'apliquen en el rebut mensual. Es podrà descarregar el model de justificant en la pàgina web del centre: https://portal.edu.gva.es/ceipbenalua/comedor/normes-de-funcionament-2023-24/ 

           El servei de menjador és un servei complementari no obligatori que el centre presta a els/as alumnes/as, subjecte a les normes de convivència contemplades en el nostre RRI. El centre compta amb un gran i actualitzat pla de convivència que s'aplica tant en horari lectiu com en horari de menjador. Cada monitor/a té una carpeta per a registrar totes les possibles incidències i actuar segons les mesures contemplades en aquest.  

              Qualsevol dubte o suggeriment estarem encantades de rebre'ls. Una salutació i feliç inici escolar.  

                  LA DIRECTORA                                           L'ENCARREGADA DE MENJADOR 

            Mª Dolores Bañón González                                          Almudena Azorín Vizcaíno 

JUSTIFICACIÓ FALTES DE MENJADOR ESCOLAR

JUSTIFICACION COMEDOR 24-25

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies