ACTIVITATS

30 DE MARÇ AL 5 D’ABRIL 2023

SEMANA-CULTURAL-AGL-TRIPTICO

30 MARÇ – DINAMITZEM EL NOSTRE PATI
En AGL considerem que la lectura creua davanteres… i espais! Per això, volem portar els llibres als nostres patis d’Infantil i Primària i hem creat un nou espai anomenat BIBLIOPATI. Al llarg de la setmana, decorarem els palets amb els quals hem construït uns grans expositors.

A més, des de les aules, ens endinsem a conéixer el tema principal de la carrera, la leucèmia, a través d’activitats lúdiques i des de la reflexió de l’alumnat.

31 MARÇ – APADRINAMENT LECTOR
Compartir la lectura és enriquidor, però més ho és si ho fem amb els nostres amics/as. Per això, compartim juntament amb els nostres “padrins i apadrinats moments únics de lectura i aventures.

Com ho farem? Cada parella, formada per un alumne/a major i un altre més xicotet, es dedicaran a conéixer-se. Una vegada coneguts els gustos de la seua parella, trien un conte i es reuneixen per a llegir junts. Una experiència súper enriquidora!

3 ABRIL – CARRERA SOLIDÀRIA
Hui ens posem les sabatilles per a realitzar la carrera escolar contra la leucèmia infantil, conscienciant a l’alumnat i famílies. I per a acabar, movem el cos al ritme d’una original batucada.
Famílies, veniu a animar-nos!

4 ABRIL – FIRA DEL LLIBRE
Per a continuar fomentant la cultura a través de la lectura, hem creat, gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa, una estupenda
Fira del Llibre on poder adquirir nous exemplars. Al llarg del matí cada grup anirà passant per la Fira i canviarà els seus tiquets.

5 ABRIL – ACOMIADAMENT
Per a concloure esta Setmana Cultural, reflexionarem sobre totes les activitats realitzades i ultimarem els detalls finals perquè el nostre bibliopati estiga preparat per al seu ús.