Programa banc de llibres (Xarxa llibres)

Llibres de text de cada nivell amb els seus ISBNs corresponents.

LLIBRES DE TEXT CURS 23-24

Banc de Llibres és un programa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport la finalitat última del qual és avançar cap a la plena gratuïtat de l’educació i incentivar l’ús sostenible dels llibres de text i el material curricular.

Com es pot participar en el Banc de Llibres?

Tres supòsits:

1.- ALUMNAT QUE JA ÉS PARTICIPANT DEL BANC DE LLIBRES

L’alumnat que ja pertany al Programa de Banc de Llibres només ha de retornar el lot de llibres utilitzats als docents i signar la sol·licitud de lliurament (que disposaran els tutors/as). En el cas de 1r i 2n, el material fungible no ha de ser retornat. En 1r i 2n de Primària el centre gestiona el Xec Llibre i s’encarrega de comprar el lot de llibres per tal d’assegurar la gratuïtat.

2.- ALUMNAT D’INFANTIL 5 ANYS QUE PROMOCIONA A 1r DE PRIMÀRIA O ALUMNAT QUE ES MATRICULA PER PRIMERA VEGADA EN EL NOSTRE CENTRE PROCEDENT DE FORA DEL PAÍS VALENCIÀ.

Des del centre us facilitarem la sol·licitud degudament emplenada la qual s’haurà de signar i entregar als tutors.

També podeu descarregar-la i emplenar-la en la web:

http://www.ceice.gva.es/es/web/centros-docentes /ajudes/subvenciones/llibres-de-text

L’enllaç se situa en la part inferior de la pàgina web, en el següent apartat:

I a continuació: