Resultats votacions consell escolar en relació a la jornada continua

En compliment de la normativa legal, en la reunió celebrada ahir pel Consell Escolar del CEIP L’Alfàs, es va decidir amb el 88% dels vots favorables, mantenir l’actual horari escolar de jornada continua pel curs 2022/2023.
El resultat va ser el següent:

• Nombre d’integrants del consell escolar amb dret de vot: 20
  • Nombre d’integrants del consell escolar presents en la votació: 18
  • Nombre de vots favorables: 16
  • Nombre de vots contraris: 1
  • Nombre de vots en blanc: 1

A més, es va acordar iniciar un procediment d’actualització del nostre Pla de Jornada Continua, amb la intenció d’adaptar-lo a les condicions i els requisits que estableix la present ordre.

En aquest sentit, l’AMPA del CEIP L’Alfàs, crearà un grup de treball, que coordinat amb el centre, estudie les opcions i òbriga una “taula de diàleg” que tinga com a finalitat millorar el projecte ajustant-lo a la realitat del nostre centre.

Des del centre i des de l’AMPA, vos animem i convidem a formar part d’aquest grup de treball, amb la finalitat d’aportar les vostres propostes i demandes.

A més, vos facilitem l’enllaç de la nostra pàgina web on podeu trobar més informació en relació al nostre projecte.