Inscripció Servei de Menjador curs 21/22 i sol·licitud d’ajudes de menjador.

Informar-vos que tots els usuaris que tinguen previst fer ús del servei de menjador durant el curs 21/22, independentment de si sol·liciten o no l’ajuda, han d’emplenar correctament la sol·licitud de servei de menjador i entregar-la en la secretaria del centre per tal de reservar la plaça.

El termini per a presentar les sol·licituds finalitza l’1 de juliol.

Podeu descarregar-se el document en el següent enllaç: descarrega ací

A més, recentment, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha publicat en el ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’ la convocatòria de les beques de menjador escolar als centres educatius sostinguts amb fons públics per al curs escolar 2021-2022.

Les famílies que tenen accés al ‘Web Família’, i que ja van demanar les beques de menjador el curs passat, podran accedir a aquesta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d’ajuda, en el qual estaran pregravades les dades que consten en poder d’aquesta administració. Si les famílies estan d’acord amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, signar i presentar l’esborrany en el centre on estaran matriculades durant el curs 2021-2022, sense necessitat de presentar-hi la documentació.

No obstant això, les famílies que no siguen usuàries del ‘Web Família’, que van rebre la beca el curs anterior i que mantenen les mateixes condicions només hauran de confirmar un esborrany de sol·licitud amb les dades que estiguen en poder de l’Administració, i que l’hauran de sol·licitar al centre on estiguen escolaritzats els seus fills i filles. D’aquesta manera, tan sols s’haurà de confirmar l’esborrany de sol·licitud.

L’alumnat que no va sol·licitar la beca l’any passat i dessitja fer-ho el proper curs, haurà de presentar tant la sol·licitud com la documentació acreditativa que es requerisca al centre on estarà matriculat.

Els terminis ordinaris de presentació seran des de l’endemà de la publicació de la resolució fins a la finalització del període de formalització de la matrícula.

Recordeu que per a fer la consulta i acudir al centre cal sol·licitar cita per telèfon.

Quedem a la vostra disposició.

Salutacions