El podcast com a recurs didàctic

Objectius
  • Desenrotllar estratègies per a l’elaboració de recursos didàctics interactius
  • Mostrar al professorat les diferents opcions educatives i d’utilització dels recursos de generació pròpia.
  • Conèixer l’origen del Podcasting i escoltar diferents Podcast i podcasters.
  • Conèixer el programari i maquinari necessaris per a la producció de Podcast, així com serveis d’allotjament i distribució.
  • Utilitzar el Podcast com a eina de comunicació, transmissió i creació de continguts educatius: entrevistes, tallers de formació, fòrums de discussió, passejos virtuals, presentacions de treballs individuals o en grup, conferències…
  • Reconèixer les diferents possibilitats educatives que ens ofereix el Podcast com a nou mitjà de comunicació a través de l’anàlisi de bones pràctiques d’aula.
  • Conèixer experiències de tallers de ràdio aplicades a l’aula i les seues aplicacions multidisciplinars.
Continguts
  • Introducció al Podcasting.
  • Experiències de radio aplicades a l’aula.
  • Enregistrament i edició d’àudio 1. Informació i Inici.
  • Enregistrament i edició d’àudio 2. Formació.
  • Enregistrament i edició d’àudio 3. Programació.
  • Recursos: protocols, efectes de so i biblioteques d’àudio.
  • Conèixer serveis d’allotjament i distribució del Podcast.
  • Possibilitats educatives que ens ofereix el Podcast com a nou mitjà de comunicació i anàlisi de bones pràctiques en l’aula.
  • Aplicacions multidisciplinars.
Dirigit a
  • Activitat formativa per a funcionaris públics per ser oferta d’administracions públiques
Condicions
  • La selecció dels participants es realitzarà per data d’inscripció i havent confirmat la participació.
  • Per poder realitzar el curs els participants han de tenir domini de la plataforma Moodle nivell usuari.
  • L’assistència a les tres sessions presencials serà obligatòria en funció de l’ordre 65/2012.
  • Serà obligatori accedir a la plataforma del CEFIRE durant els tres primers dies des de l’inici, fer la corresponent presentació i accedir a la planificació del curs.
  • CONFIRMACIÓ D’ASSISTÈNCIA: El professorat admès a una activitat ha de confirmar l’assistència a la mateixa. La falta de confirmació facultarà al CEFIRE per seleccionar a altres sol·licitants que es trobin en llista d’espera. Els sol·licitants admesos que per qualsevol motiu, raonablement justificat, no puguin assistir a l’activitat, ho han de comunicar al coordinador abans de l’inici, perquè es pugui seleccionar a altres participants de la llista d’espera. La falta de comunicació i assistència facultarà al CEFIRE para no adjudicar les posteriors accions formatives que se sol·liciten.

Observacions

  • El curs es realitzarà en la modalitat semipresencial, amb quatre sessions presencials i la resta de treball a l’aula virtual-Moodle del CEFIRE (En el cas de continuar en situacions que afecten a la reunió de persones per motius de salut pública, el curs es passaria a modalitat “a distància”. Situació que es comunicarà en el moment de passar a estat de confirmació).
  • L’assistència a les tres sessions presencials serà obligatòria en funció de l’ordre 65/2012.
  • Les 3 sessions presencials es realitzaran l´1, 14 i 21 d´octubre de 2020, en horari de 17:30 a 20:30 h en les instal·lacions del CEFIRE de Xàtiva (Edifici EOI) (En el cas de continuar en situacions que afecten a la reunió de persones per motius de salut pública, el curs es passaria a modalitat “a distància”. Situació que es comunicarà en el moment de passar a estat de confirmació).
  • El curs finalitzarà l´1 de novembre de 2020, última data d’entrega de les activitats requerides.
  • Els participants tindran a la seua disposició una aula virtual en la plataforma Moodle de Conselleria on s’allotjaran els materials i es realitzaran les activitats per a la seua consulta i ús.
  • Raúl Terol Bolinches currículum

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies