Objectius
- Promoure l’actualització didàctica del professorat en els continguts propis de l’FPA.
- Fomentar la reflexió compartida sobre els processos d’ensenyament i aprenentatge.
- Compartir estratègies i bones pràctiques.
- Reflexionar sobre els canvis necessaris en l’organització curricular de l’FPA per tal de respondre a la realitat socioacadèmica actual.
- Establir itineraris de formació ocupacional en l’FPA.
- Donar a conèixer els programes europeus a l’FPA.
Continguts
- Metodologies inclusives en el procés d’ensenyament i aprenentatge.
- Bones pràctiques educatives.
- Recursos didàctics i propostes d’intervenció educativa.
- Experiències de centres.
- Estructura i organització curricular en FPA.
- Reducció de l’abandonament en formació permanent.
- Dinamització social i formativoocupacional de l’alumnat.
- Programes europeus.
Dirigit A
- Ordre de prelació:
- 1. Professorat de centres d’FPA.
- 2. Resta del professorat.
Condicions
- Segons l’Orde 65/2012,de 26 d’octubre, de la Conselleria d’Educació, Formació i Ocupació, que estableix el model de formació permanent del professorat i el disseny, reconeixement i registre de les activitats formatives, la inassistència no justificada en alguna activitat es podrà penalitzar amb la no-admissió en posteriors accions formatives durant 12 mesos.
- Així mateix, l’avaluació de les persones assistents a l’activitat serà realitzada de forma positiva o negativa per part dels coordinadors/es de l’activitat. Per a ser avaluat positivament hauran de complir-se, de forma general, les condicions següents:
- a) Participar activament en totes les propostes d’activitat.
- b) Assistir a un mínim del 85 % de les sessions presencials.
- c) Realitzar les activitats obligatòries proposades en el disseny de la formació.