Itineraris didàctics pel patrimoni valencià de la guerra civil
Dins la línia formativa dels itineraris didàctics, des de l’Àmbit Humanístic i Social del CEFIRE de València reeditem les jornades sobre els espais fortificats de la guerra civil. Visitarem el patrimoni de la ciutat de València i les rodalies de Sagunt per tal de conéixer i posar en valor dins la programació d’aula els llocs … Read more
Eines per al pensament crític i la memòria democràtica en l’aprenentatge al llarg de la vida: Joan Fuster i Almudena Grandes
Les jornades Eines per al pensament crític i la memòria democràtica en l’aprenentatge al llarg de la vida pretenen ser un espai de diàleg obert per a donar a conéixer i divulgar les figures de Joan Fuster i Almudena Grandes a les persones joves i adultes que participen de la formació als centres públics d’FPA. … Read more
Ús de les imatges per a l’ensenyament de la Història de l’Art. Reconeixement, interpretació i creació de museus virtuals
La imatge impera hui en el camp de la comunicació i és eina i contingut fonamental en el currículum de les humanitats i també d’altres matèries. Aquesta formació oferirà una aproximació a la didàctica de la història de l’art per a docents amb interès en una introducció o actualització, al mateix temps que desenvolupa nous … Read more
Atendre a la diversitat des de l’aula d’anglés
El repte de la inclusió des de l’aula de llengua estrangera és ben complex. Ens trobem amb una gran diversitat d’alumnat i, a sovint, amb pocs recursos i suports educatius per fer-hi front. En aquesta formació, tractem de conèixer propostes didàctiques concretes per a atendre la diversitat a l’aula d’anglés i elaborar materials específics adaptats. … Read more
- « Entrades anteriors
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 20
- Entrades següents »