Jornada #ERASMUSDAYS SES Alpuente

RACÓ ERASMUS+ CEFIRE TORRENT

Amb motiu de la celebració de l’Erasmus Day 2023 (del 9 al 14 d’octubre), la Secció d’Ensenyament Secundari d’Alpuente va realitzar el dia 10 d’octubre una jornada de portes obertes a la qual estaven convidats els membres de la comunitat educativa, del Centre de Formació del Professorat (CEFIRE), de la inspecció educativa, els equips directius de centres escolars de la comarca i els ajuntaments.

En esta jornada es va aprofitar per realitzar la revelació de la placa commemorativa del Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) en la qual se’ns acredita com a primer centre Erasmus+ de la comarca de la Serrania.

A continuació, es va donar la benvinguda i es va presentar el nou punt d’informació de projectes europeus. També es van lliurar a l’última promoció d’alumnat ambaixador del Parlament Europeu els diplomes expedits per la seua oficina en Espanya.

El públic assistent va escoltar la conferència (també retransmesa per Instagram Live) realitzada per Nerea de la Torre, coordinadora de projectes europeus de la SES Alpuente, on es van exposar els objectius i les diverses mobilitats europees disponibles a curt, mitjà i llarg termini, incloses al pla d’internacionalització del centre. El temps de preguntes obertes va ser molt dinàmic i fructífer, esclarint els dubtes que s’havien plantejat entre els assistents.

El floró de l’esdeveniment el posaren els testimonis presencials i en línia d’antics alumnes participants del programa, els quals van donar la seua visió al voltant de l’impacte de les activitats Erasmus, tant pel que fa a la seua vessant acadèmica com en el desenvolupament de les seues «soft skills».