CefireLAB. Laboratori d’experimentació amb l’animació audiovisual

Inscripcions ACÍ

OBJECTIUS//

• Desenvolupar la línia formativa CefireLAB de l’àrea d’arts plàstiques, visuals i audiovisuals del CEFIRE artisticoexpressiu.
  • Fomentar l’expressió artística i digital, com a generadors de coneixement, potenciant el pensament divergent i la creativitat.
  • Familiaritzar el professorat amb el llenguatge audiovisual i l’eina de l’animació, com una eina de creació i transmissió de continguts des de la vessant comunicativa, educativa i artística.
  • Conéixer i utilitzar eines TIC per a l’obtenció, tractament i comunicació eficaç i creativa de la informació.
  • Integrar les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) en el procés d’ensenyament aprenentatge, com a recursos pedagògics i d’esplai.
  • Conéixer el software i el hardware necessaris per a la producció de temàtiques d’aula a nivell audiovisual.
  • Produir recursos audiovisuals/narratius per a aula .
  • Aprendre la capacitat dels audiovisuals a generar comunicació entre alumnat.
  • Expressar-se per mitjà de l’animació.

CONTINGUTS//

• Introducció al llenguatge audiovisual i a algunes tècniques d’animació (motion graphics i stop motion).
  • Programari gratuït i el seu ús. Aplicació en aula.
  • Possibilitats educatives de l’animació com a eina de comunicació, transmissió i creació de continguts i projectes educatius.

DATES I LLOC DE REALITZACIÓ//

Divendres 1 de març de 2024 de 17 h a 20 h i dissabte 2 de març de 2024 de 9 h a 14 h a l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi (Carrer Barranc de Na Lloba, S/N, 03801 Alcoi, Alacant).

OBSERVACIONS//

Es proporcionarà a les persones participants tot el material necessari per a la realització del taller.
Per poder certificar caldrà assistir a les dues sessions de formació.
Per al taller caldrà disposar del telèfon mòbil i ordinador portàtil.

PONENT//

Diana Cortés Esteve (professora de Mitjans Audiovisuals de l’Escola d’Art i Superior de Disseny d’Alcoi).