L’Escola canta 2023-2024

L’Escola canta torna en una nova edició per al curs 2023/2024. Aquest projecte forma part d’Escolarts, conjuntament amb L’Escola dansa, L’Escola fa teatre i L’Escola fa ràdio. La cantata de l’edició de L’Escola canta 23-24 porta per títol Els Súper ODS: Aventura 2030, i és obra de la compositora Mª José Belenguer i la lletra del Servei d’Innovació.

Podeu accedir al dossier, la resolució i el formulari d’inscripció per als centres des de la pàgina web de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa:

Formació

MOLT IMPORTANT: prioritat per al professorat d’aquelles escoles que hagen sol·licitat el projecte L’Escola canta 2023-2024.

INSCRIPCIONS:

DATES DE REALITZACIÓ:

Castelló. 20 de gener de 2024

València. 3 de febrer de 2024

Alacant. 27 de gener de 2024

Materials didàctics de la cantata

🔊 Àudios amb veu

🔊 Àudios sense veu

Arxiu comprimit per descarregar tots els àudios: Àudios veu

📖 Lletres de les cançons

Darrera revisió de les lletres: 16 de gener de 2024

📖 Llibret de les lletres de les cançons