L’Escola fa teatre 2023-2024. Inscripcions

L'Escola fa teatre  és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme i al desenvolupament de l’expressió artística, més concretament, al foment de l’art dramàtic i la representació d’obres teatrals. Aquest projecte forma part d'Escolarts, conjuntament amb L'Escola canta, L'Escola dansa i L'Escola fa ràdio.

Podeu accedir als continguts de la pàgina web de la Direcció General d'Innovació i Inclusió Educativa: https://ceice.gva.es/va/web/innovacion-educacion/escolarts#escola-fa-teatre

FORMACIÓ

MOLT IMPORTANT: prioritat per al professorat d'aquelles escoles que hagen sol·licitat el projecte L'Escola fa teatre 2023-2024.

INSCRIPCIONS

DATES DE REALITZACIÓ:
Castelló. 23 i 30 de gener i 6 de febrer de 2024
València. 18 i 25 de gener i 1 de febrer de 2024
Alacant. 24 i 31 de gener i 7 de febrer de 2024

Propostes teatrals de l'edició d'enguany

A continuació teniu al vostre abast els textos de les quatre obres encarregades per a L'Escola fa teatre 2023-2024. Juntament amb els textos, trobareu un vídeo introductori a càrrec de les autores i autors, amb consells i indicacions per a portar la seua creació a la pràctica de l'aula.

La carrasca, de Paula Llorens

Beluga, de Joan Nave

Ajudar a ajudar, de Núria Vizcarro

No ho direm en veu alta, d'Isabel Martí