IOGA A TVA

Durant els mesos d’abril i maig els alumnes de TVA, dividits en grups, estan assistint a sessions de Ioga en el Centre Municipal de Joventut Malva-rosa (CMJ) de la C/ Cavite, 25.

Els alumnes realitzen diferents exercicis de relaxació, respiració i coordinació de la mà de la professora Laura, que adaptant-se meravellosament a la diversitat del nostre alumnat, aconseguix -com ja va fer l’any passat-, que la salut de tots i totes elles es beneficie positivament de la pràctica d’esta activitat.