RUIZJIFEST A TVA

Quasi sense adonar-nos ha arribat el final de curs i com no podia ser d’una altra manera, calia celebrar-ho en gran.

Ens trobem en una etapa en la qual el principal objectiu és que l’alumnat adquirisca competències per a desembolicar-se amb soltesa en situacions de la vida diària, i, què millor activitat i més apropiada per a la seua edat que acudir a un festival, on poden gestionar l’adquisició d’entrada, compra de beguda, petició de cançons i com no, passar-s’ho en gran. Per aquest motiu, TVA ha celebrat el “Ruizjifest”, festival de música on tant l’alumnat com els professionals hem gaudit al màxim i hem aprofitat per a acomiadar el present curs escolar 2023-2024.

Natalia Rubio