L’EMT ARRIBA A TVA

L’EMT ens ha visitat amb els seu projecte “EMT per a totes”, per tal de donar a conéixer els diferents tipus d’autobús, el seu funcionament,  les línies, les parades i com utilitzar-les. L’objectiu és donar les eines per tal de fomentar, potenciar i millorar l’autonomia personal del nostre alumnat.

Hem parlat dels avantatges de l’ús del transport públic, dels tipus de bitllets i abonaments, hem recordat les normes de comportament a l’interior de l’autobús i comentat algunes de les nostres experiències quan hem viatjat en transport públic.

A més a més ara som més conscients dels beneficis que aporta una mobilitat sostenible, responsable i segura per al medi ambient i per a la salut de les persones. L’alumnat ha gaudit de l’experiència perquè ha aprés moltes coses dels autobusos que no coneixia i ha passat una estona molt agradable amb el personal de l’Empresa Municipal de Transport que ha vingut a fer l’activitat amb nosaltres.

Moltes gràcies.

Amaya Osca.