“El llegat dels sons”

El passat divendres 17, les classes de Secundària 1 i 3 vam anar al Caixa Forum a veure l'espectacle “El llegat dels sons”.
Visitar l'Àgora de la Ciutat de les Arts i les Ciències va ser una experiència fantàstica, ja que té una gran quantitat d'instal·lacions cridaneres i que normalment no es veuen. Ja que vam arribar amb una mica de temps fins que comencés l'espectacle, els alumnes van poder fer una volta i veure-les.
A les 11 en punt va començar el xou, tal com estava previst. Es tractava d'un espectacle música on els artistes van tractar de transportar-nos a l’africà a través dels instruments i la música típica del continent, explicant-nos diversos moments típics de la seva cultura i de la seva vida i transmetent-nos la música que els acompanya.
Tot acabà amb una gran cerimònia en la que se'ns va convidar al públic a participar a través del cant i el ball, va ser molt divertit tant per a nosaltres com per a les escoles que ens van acompanyar. Sens dubte va valdre la pena passar un dia diferent, allunyats de la rutina de tots els dies en què vam poder gaudir d'un espectacle, de la música, del ball i d'una cultura diferent.