SEC- TVA (Aules/ Aulas de ESEC7, ETVA3, ETVA4 i/y ETVA5)

ENCONTRE/ENCUENTRO FAMILIAR

Han vingut a visitar-nos les famílies i nosaltres ens hem encarregat d'explicar-los el funcionament de la nostra etapa a través d'activitats pràctiques dels nostres tallers.

Han venido a visitarnos las familias y nosotros nos hemos encargado de explicarles el funcionamiento de nuestra etapa a través de actividades prácticas de nuestros talleres.

VISITA A LA ALBUFERA

Gràcies a l'esforç i dedicació de l'alumnat un any més s'ha generat suficient benefici des dels tallers perquè l'alumnat haja pogut sufragar la despesa generada amb el seu treball. Este és el resultat.

Gracias al esfuerzo y dedicación del alumnado un año más se ha generado suficiente beneficio desde los talleres para que el alumnado haya podido sufragar el gasto generado con su trabajo. Este es el resultado.

TALLER DE CERÁMICA

JORNADA DE HOCKEY

Els nostres esportistes han tornat a passar-s'ho en gran en una nova jornada esportiva amb diferents Centres d'Educació Especial de la província de València en el poliesportiu municipal Beteró.

Nuestros deportistas han vuelto a pasárselo en grande en una nueva jornada deportiva con diferentes Centros de Educación Especial de la provincia de Valencia en el polideportivo municipal Beteró.

CAMPIONAT COLPBOL

CAMPEONATO COLPBOL

Els nostres esportistes ho han donat tot en el campionat de Colpbol i ho han guanyat tot.

Nuestros deportistas lo han dado todo en el campeonato de Colpbol y lo han ganado todo.

TALLER DE L'AIGUA

TALLER DEL AGUA

Hui han vingut al nostre centre a oferir-nos un taller sobre el cicle integral de l'aigua. Amb experiments i tot! Ens ha quedat molt clar.

Hoy han venido a nuestro centro a ofrecernos un taller sobre el ciclo integral del agua. ¡Con experimentos y todo! Nos ha quedado muy clarito.

NOTICIERO

Amb el noticiari pretenem que els nostres alumnes siguen participes de les dinàmiques internes del centre.

Con el noticiero pretendemos que nuestros alumnos sean participes de las dinámicas internas del centro.

QUIOSCO

Ja hem començat amb l'activitat del quiosc i els nostres treballadors l'estan fent molt bé. A més enguany comptem amb la indumentària que de manera completament gratuïta ens ha proporcionat "*Tamar" per a professionalitzar encara més l'activitat.

Ya hemos comenzado con la actividad del quiosco y nuestros trabajadores lo están haciendo muy bien. Además este año contamos con la indumentaria que de manera completamente gratuita nos ha proporcionado "Tamar" para profesionalizar aún más la actividad.