BENVINGUTS A LA NOVA WEB

BIENVENIDOS A LA NUEVA WEB

Hem actualitzat la web amb una nova pestanya dedicada a tot el referent a accessibilitat del centre i que utilitzem amb els alumnes. Ho posem a la vostra disposició per a aquelles famílies que desitgeu utilitzar-ho a casa.

Hemos actualizado la web con una nueva pestaña dedicada a todo lo referente a accesibilidad del centro y que utilizamos con los alumnos. Lo ponemos a vuestra disposición para aquellas familias que deseéis utilizarlo en casa.

El present curs hem posat en marxa un taller de ràdio on a través del mateix treballem d'una manera molt motivadora i diferent la comunicació. En esta pàgina anirem pujant els diferents "talls" que anem realitzant.

El presente curso hemos puesto en marcha un taller de radio donde a través del mismo trabajamos de una manera más motivadora y diferente la comunicación. En esta página iremos subiendo los diferentes "cortes" que vayamos realizando.

El CEE La Encarnación forma part de la fase 3 d'un pla profund, per part de la Conselleria, de dotar als centres i famílies de nous recursos Tic. Entre aquests recursos la Conselleria dotarà de nou equipament informàtic així com una sèrie d'eines de programari que passaran a ser gratuïtes tant per a docents com per a famílies. Acabada la formació i en vista al fet que les famílies pugueu aprofitar aquesta nova oportunitat habilitarem en la web un espai dedicat al projecte on trobareu la informació necessària. Per a aquelles famílies curioses que vulguen anar sabent de què es tracta podeu clickar en la imàtge i ser redirigits a la pàgina del CDC de Conselleria.

El CEE La Encarnación forma parte de la fase 3 de un plan profundo, por parte de la Consellería, de dotar en los centros y familias de nuevos recursos Tic. Entre estos recursos la Consellería dotará de nuevo equipación informática así como una serie de herramientas de software que pasarán a ser gratuitas tanto para docentes como para familias. Acabada la formación y en vista al hecho que las familias podáis aprovechar esta nueva oportunidad habilitaremos en la web un espacio dedicado al proyecto donde encontraréis la información necesaria. Para aquellas familias curiosas que quieran ir sabiendo de que se trata podéis clickar la imagen y ser redirigidos en la página del CDC de Consellería.

TELEFON/TELEFONO

TEL: 96 120 57 15