RADIO LA ENCARNACIÓN

RADIO

LA ENCARNACIÓN

El present curs hem posat en marxa un taller de ràdio on a través del mateix treballem d'una manera molt motivadora i diferent la comunicació. En esta pàgina anirem pujant els diferents "talls" que anem realitzant.

El presente curso hemos puesto en marcha un taller de radio donde a través del mismo trabajamos de una manera más motivadora y diferente la comunicación. En esta página iremos subiendo los diferentes "cortes" que vayamos realizando.

GRABACIONS/GRABACIONES

1. Per a Halloween vam compondre una xicoteta cançó que vam posar a través de la megafonia del centre. Para Halloween compusimos una pequeña canción que pusimos a través de la megafonía del centro.
  2. Realitzarem un "tall" per a avisar al centre que ja podien passar a fer els seus encàrrecs de ceràmica. Realizamos un "corte" para avisar al centro que ya podían pasar a hacer sus encargos de cerámica.
  3. Realitzem un "tall" per a avisar al centre que ja podia passar a realitzar encàrrecs de plastificació i enquadernació. Realizamos un "corte" para avisar al centro que ya podía pasar a realizar encargos de plastificación y encuadernación.
  4. Avisarem al centre que el 22 de novembre s'anaven a realitzar unes passades musicals oferides per diferents professionals del centre i musics convidats. Avisamos al centro que el 22 de noviembre se iban a realizar unos pases musicales ofrecidos por diferentes profesionales del centro.
  5. Li ferem a Hugo( fill d'un mestre de l'escola) una xicoteta entrevista aprofitant la seua visita al cole. Le hicimos una entrevista a Hugo( hijo de un maestro del centro) aproechando su visita a nuestra escuela.
  6. Continuem amb la venda de productes manufacturats per l'alumnat. Continuamos con la venta de productos manufacturados por el alumnado.
  7. Recordatori les esdeveniments del carnestoltes. Recordatorio de los eventos del Carnaval.
  8. Agraïm a tot el personal la compra de productes del quiosc. Agradecemos a todo el personal la compra de productos del quiosco.
  9. Recordem al personal del centre el canvi de dia de la venda del quiosc. Recordamos al personal del centro el cambio de día de la venta del quiosco.
  10. Fa olor de falles a La Encarnación. Huele a fallas en La Encarnación.