L’ENRIC VALOR: HISTÒRIA.

El CEE ENRIC VALOR és un centre públic depenent de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana construït en 1999 ubicat a la ciutat de Gandia, població cap de la comarca de la Safor, concretament al barri de Corea.

En l’actualitat, l’escola compta amb una matrícula de 123 xiquetes i xiquets de entre 3 a 21 anys de tota la comarca de la Safor.

El centre compta amb servei de transport i menjador subvencionat per Conselleria.

Nivells educatius: E. Infantil , E. Primària, E. Secundaria , TVA i PFQB .

Objectius Generals del centre

Eduquem als nostres alumnes per donar-los els recursos necessaris que els faciliten el seu desenvolupament integral com a persones. Els objectius educatius del nostre centre van dirigits a:

• Formar persones que pugen gaudir d’una major i millor vida

• Formar persones que pugen participar activament en totes les activitats social, culturals, lúdiques i laborals que ofereix el seu entorn.