I, malgrat tot, Palestina.

Al Cra Castell de Carbonera volem ser una pinya per la pau, no només a la nostra escola, sino també al món. Per això entre altres accions hem treballat, dialogat i reflexionat junts el conte: ” I, malgrat tot, Palestina“, que conta la història de l’ocupació de Palestina a través de la mirada d’Amira i Ava, dues xiquetes separades per un conflicte que dura massa temps. Marcos Úbeda, un dels creadors del conte, ha vingut als nostres aularis d’Otos i Beniatjar acompanyat per un grup de xiquets i xiquetes d’Otos que formen part del cor del conte, per donar-nos la seua visió del conflicte i explicar els arrels d’aquest conte, fruit d’un viatge del grup musical ZOO a Palestina l’any 2018. Ens han cantat la cançó en directe acompanyats pel piano i ens han dedicat un conte per a cada aulari. Després l’alumnat ha pintat un mural per la pau ple de flors de taronger, branques d’olivera i roselles. Moltes gràcies a Marcos i al cor pel vostre testimoni en primera persona!