Beniatjar

La nostra estació meteorològica.

A l’aulari de Beniatjar disposem d’una modesta estació meteorològica per a que l’alumnat puga conéixer com són els aparells de mesura que s’utilitzen per recollir les dades relacionades amb el temps atmosfèric. Els xiquets i xiquetes recolleixen les dades de temperatures, precipitacions i vents i les enregistren. A partir de les dades recollides cada dia, es poden realitzar diverses activitats com climogrames, resums setmanals, etc. Treballem així els números positius i negatius, les unitats de mesura o el vocabulari dels punts cardinals o dels vents. Fomentem l’autonomia personal, la capacitat d’observació, d’anàlisi i síntesi de l’alumnat. També treballem la importància que té per al nostre planeta l’alteració del clima.

Falles 2024

Carnestoltes 2024

Els Oficis (2-2-24)

Aquesta setmana comencem amb els oficis. L’alumnat ha portat de casa roba bruta, sabó (que haviem fet abans a l’escola) i una safa. Fregant i fregant van traure la brutícia de les prendes. Una vegada que el sabó havia desaparegut, era el moment d’estendre-la. Finalment vam passar el motxo per tota la classe. Que bona bugaderia tenim a l’escola!

Dia de l’arbre (31-1-24)

Dia de la pau (30-1-24)

L’homenet de paper

La nena s’avorria a casa seva, les mateixes joguines de sempre ja no l’entretenien. Però un bon dia es va fer un amic amb paper de diari. L’homenet de paper i la nena van aprendre a descobrir la vida, el que hi ha en ella de bo i de dolent i com es pot transmetre esperança i alegria als altres, mirant les accions humanes amb els ulls de la solidaritat.

38 Mostra internacional de titelles a la Vall d’Albaida

String Theater “The Insect Circus”

10-11-23

Tallers de l’ajuntament.

Hàbits de salut en la primera infància.

5-10-23

Holi party i festa de l’aigua!

Fi de curs 2022/23

Taller d’arqueologia (Ajuntament de Beniatjar)

9-5-23

Eixida al pont dels moros!

12-1-23

Taller d’igualtat i companyerisme (Ajuntament de Beniatjar).

1-12-22

Visita a l’ajuntament de Beniatjar!

16-11-22

Las Provincias 25-10-21

Dala i el Mestre de les Emocions.

El dimarts 2 de novembre de 2021 ens va visitar Beatriz Gómez Esparza, veïna de Beniatjar i graduada en psicologia, per tal de presentar-nos el seu primer llibre “Dala i el Mestre de les Emocions”. Aquest llibre és una excel.lent eina que ensenya a educar en les emocions, a augmentar la confiança i l’autoestima, i que permet comprendre millor conceptes com l’empatia, l’assertivitat o la resiliència.