EF i Psicomotricitat

Dia de l’esport 2024

El dilluns 25 de març de matí a Otos i de vesprada a Beniatjar ens va visitar Josep Tudela Ribes gerent de l’empresa Biopeak i ens va realitzar una xarrada-taller on va explicar a l’alumnat què és la bomecànica del ciclisme i com estructura els entrenaments als ciclistes tant amateurs com professionals. També vam veure els diferents tipus de bicis, equipament i algún truc que altre per a que vagen més còmodes quan utilitzen la bicicleta. A l’endemà, vàrem realitzar una volteta amb bicicleta per Beniatjar i per Otos. Moltes gràcies Josep per apropar-nos els teus coneixements!

La pista nova.

Tenim cura de la nostra higiene personal.

Dia de l’esport 2023

El dilluns 3 d’abril vàrem realitzar els dos aularis del Cra una ruta senderista als abrics rupestres del barranc de Carbonera, per tal de celebrar el dia internacional de l’esport per al desenvolupament i la pau. Volem agraïr de manera especial a l’associació “Cazarettos” per la seua col.laboració.

Hoquei sobre gespa

És un esport de conjunt practicat entre dos equips, que consisteix a impulsar una bola amb l’estic cap a la porteria defensada per l’equip contrari, amb l’objectiu de marcar gols.

Rutes de senderisme i muntanya.

Casa Suagres.

Barranc de Carbonera.

Esports de raqueta.

Aprofitem el nostre entorn!

Psicomotricitat relacional.

Fem ioga a l’aula!

Què és el ioga? El ioga és un conjunt de pràctiques que ens ajuden a créixer i evolucionar com a persona. La paraula ioga vol dir unió, per tant amb el ioga es busca l’equilibri entre: cos, ment i emocions. A través del ioga es practiquen diferents postures, respiracions, meditacions… que ens ajuden tant a nivell físic com mental. És una pràctica conscient que requereix un treball de consciència corporal i emocional. És per tot açò que el ioga aporta beneficis per als xiquets i xiquetes:

• Integra la consciència corporal, connecta els dos hemisferis cerebrals, millora l’aprenentatge, augmenta el nivell d’atenció i concentració, desenvolupa la memòria, millora el clima d’aula i la cohesió de grup, augmenta la competència emocional, disminueix l’agressivitat, desenvolupa l’autoconeixement, disminueix l’estrès, afavoreix la resolució de conflictes i el creixement personal, millora hàbits posturals…

Quan hi ha infants tranquils i amb una bona gestió emocional, és més fàcil que els aprenentatges siguin més productius i millors. Amb el treball del ioga es fa un exercici d’atenció i concentració que ajuda en l’adquisició de nous aprenentatges i noves connexions, amb l’objectiu d’acompanyar als infants cap a un bon creixement emocional.

Dia de l’esport!

Pilota a l’escola!