Beniatjar

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 24-25

Aquests primers dies han sigut d’acollida on tots i totes ens hem conegut. Hem realitzat una dinàmica on l’alumnat va rebre diferents objectes amb el seu nom i un símbol. Per començar l’activitat tenien que trobar-se els alumnes amb el mateix símbol, aleshores ja podien llegir les instruccions que els deien com sembrar unes llavors simbolitzant així la seua unió en equips internivells per aquest curs.

Fi de curs i festa holi!

21-6-24

Presentació de la XXXVI Trobada d’Escoles en Valencià a Beniatjar.

Divendres 31 de maig de 2024

La nostra estació meteorològica.

A l’aulari de Beniatjar disposem d’una modesta estació meteorològica per a que l’alumnat puga conéixer com són els aparells de mesura que s’utilitzen per recollir les dades relacionades amb el temps atmosfèric. Els xiquets i xiquetes recolleixen les dades de temperatures, precipitacions i vents i les enregistren. A partir de les dades recollides cada dia, es poden realitzar diverses activitats com climogrames, resums setmanals, etc. Treballem així els números positius i negatius, les unitats de mesura o el vocabulari dels punts cardinals o dels vents. Fomentem l’autonomia personal, la capacitat d’observació, d’anàlisi i síntesi de l’alumnat. També treballem la importància que té per al nostre planeta l’alteració del clima.

Falles 2024

Carnestoltes 2024

Els Oficis (2-2-24)

Aquesta setmana comencem amb els oficis. L’alumnat ha portat de casa roba bruta, sabó (que haviem fet abans a l’escola) i una safa. Fregant i fregant van traure la brutícia de les prendes. Una vegada que el sabó havia desaparegut, era el moment d’estendre-la. Finalment vam passar el motxo per tota la classe. Que bona bugaderia tenim a l’escola!

Dia de l’arbre (31-1-24)

Dia de la pau (30-1-24)

L’homenet de paper

La nena s’avorria a casa seva, les mateixes joguines de sempre ja no l’entretenien. Però un bon dia es va fer un amic amb paper de diari. L’homenet de paper i la nena van aprendre a descobrir la vida, el que hi ha en ella de bo i de dolent i com es pot transmetre esperança i alegria als altres, mirant les accions humanes amb els ulls de la solidaritat.

38 Mostra internacional de titelles a la Vall d’Albaida

String Theater “The Insect Circus”

10-11-23

Tallers de l’ajuntament.

Hàbits de salut en la primera infància.

5-10-23

Holi party i festa de l’aigua!

Fi de curs 2022/23

Taller d’arqueologia (Ajuntament de Beniatjar)

9-5-23

Eixida al pont dels moros!

12-1-23

Taller d’igualtat i companyerisme (Ajuntament de Beniatjar).

1-12-22

Visita a l’ajuntament de Beniatjar!

16-11-22

Las Provincias 25-10-21

Dala i el Mestre de les Emocions.

El dimarts 2 de novembre de 2021 ens va visitar Beatriz Gómez Esparza, veïna de Beniatjar i graduada en psicologia, per tal de presentar-nos el seu primer llibre “Dala i el Mestre de les Emocions”. Aquest llibre és una excel.lent eina que ensenya a educar en les emocions, a augmentar la confiança i l’autoestima, i que permet comprendre millor conceptes com l’empatia, l’assertivitat o la resiliència.