6é Primària

Bon dia per anar a comprar

18 de novembre de 2023

Hui dissabte!
Bon dia per anar a comprar!!!
😊

Al Carolina Sala aprofitem que estem treballant les festes i tradicions per anar a comprar els ingredients necessaris per a cuinar una ” cubana”!
🫙🍚🥛🥣🥚

Això ens dona peu a poder treballar les matemàtiques de forma vivenciada i fins i tot establir un gràfic comparatiu de preus!!!
📊📈📉

Al Carolina Sala ens agrada l’aprenentatge significatiu!
👩🏼‍🏫🧑🏽‍🏫👨🏻‍🏫

Visitem la Ciutat de les Arts i les Ciències

14 de novembre de 2023

L’alumnat de 5é i 6é visiten la Ciutat de les Arts i les Ciències!!
👩🏻‍⚕🧑🏼‍⚕👨🏻‍⚕

Allí han visitat el museu per experimentar amb el taller ” Frio-frio” 🥶 i l’Hemisfèric per a visualitzar amb 3D!!
🤓

Menjars de Marroc, Veneçuela i Múrcia

10 de novembre de 2023

A 5é i 6é ens han visitat Regina, Safae i Sara per explicar-nos els menjars tradicionals de Marroc, Veneçuela i Múrcia!
❤️💛💚💙

Mil GRÀCIES per ensenyar-nos tantes coses!!!! 🥰

I per permetre’ns tastar-les!!! 😋

Padrins lectors

7 de novembre de 2023

També hui, l’alumnat de 6é ha fet de padrins lectors a l’alumnat d’Infantil 5 anys.📕📗📘📙

Els padrins i padrines han anat a buscar als seus apadrinats/des i se’ls han emportat a la Biblioteca Municipal, on els esperava Rosa, la Bibliotecària Municipal, per a que pogueren realitzar l’Apadrinament Lector allí.

Ha sigut una experiència de germanor molt bonica i productiva. 😊

De segur que la repetim!❤️

Al tercer cicle ens agrada la natació

2 de novembre de 2023

Hola famílies!

Avui ha sigut el torn de l’alumnat de tercer cicle.

Aquest curs anem perfeccionant els diferent estils de natació.🤿

Ja són uns/es professionals!🏊🏻‍♀️🏊‍♂