5 anys

Padrins lectors

7 de novembre de 2023

També hui, l’alumnat de 6é ha fet de padrins lectors a l’alumnat d’Infantil 5 anys.📕📗📘📙

Els padrins i padrines han anat a buscar als seus apadrinats/des i se’ls han emportat a la Biblioteca Municipal, on els esperava Rosa, la Bibliotecària Municipal, per a que pogueren realitzar l’Apadrinament Lector allí.

Ha sigut una experiència de germanor molt bonica i productiva. 😊

De segur que la repetim!❤️

La tardor

26 d'octubre de 2023

Aquesta setmana a infantil hem treballat la tardor!🍂🍁

I com ho hem fet?
Doncs hem cuinat uns macarrons 🍝però amanits de colors!!!🧡💛🤎❤️💚 i ens fet una polsera amb ells!

I per què ho hem fet així?
Perquè abans de saber agafar un llapis✏️ cal entrenar la mà✋🏻 per a després així poder escriure, dibuixar, pintar, retallar i pegar com cal!!!!
Pas a pas 👣anem CONSTRUINT!!!🥰

Paraules de llum

17 d'octubre de 2023

Al Carolina Sala ens agrada treballar de forma divertida!!!
😊
Hui a Infantil ens hem atrevit fins i tot a CONSTRUIR  🪄 paraules amb les taules de llum!!!
💡🔌

Graduació de 5 anys infantil i 6é de primària

4 de juliol de 2023

Estimades famílies ací tenim el vídeo de la Gran Festa de Graduació.

Festa de graduació Infantil i Primària

21 de juny de 2023

Bon dia famílies!

Ahir graduàrem l’alumnat de 5 anys i 6é!
👩🏻‍🎓👨🏼‍🎓👩🏻‍🎓👨🏼‍🎓👩🏻‍🎓👨🏼‍🎓
Un acte senzill però molt emotiu, on de la mà de l’AMISTAT, reflexionàrem sobre la importància de sentir-se acompanyat! ❤️

” Educarno és ensenyar…és DESPERTAR”

I al Carolina Sala DESPERTEM SEMPRE amb un SOMRIURE!