Instruccions per a la tramitació del Banc del llibres per a les famílies Curs 2022-23

Estimades famílies, en la pàgina web de Conselleria teniu totes les instruccions per tal de realitzar els tràmits per formar part del Banc de Llibres del centre.

Web de Conselleria sobre Banc de llibres

Sol·licitud de participació en el Banc de Llibres 2022-2023.
Serà condició indispensable per poder ser, a tots els efectes, participant en el Banc de Llibres durant el curs 2022-2023, el
lliurament del lot complet de llibres, a la fi del curs 2021-2022.
Quedarà exempt del requisit de lliurament de llibres l’alumnat que es matricule en primer d’Educació Primària durant el
curs 2022-2023.
Excepcionalment, per tractar-se de material no reutilizable, podrà quedar exempt del requisit de lliurament del lot de
llibres l’alumnat matriculat en primer i en segon d’Educació Primària en el curs 2021-2022, si així ho determina el centre
escolar.


A- Alumnat ja participant en el curs 2021-2022.
L’alumnat participant en el Programa Banc de Llibres durant el curs 2021-2022 no haurà de presentar cap sol·licitud
per a ser-ho en el programa 2022-2023, ja que aquesta condició es manté, excepte si exerceix el seu dret de
renúncia. En cas de renúncia, ho haurà de fer de manera explícita mitjançant la sol·licitud habilitada a tal efecte en el
moment del lliurament de llibres. Aquesta renúncia no li eximirà de l’obligació de retornar els llibres que li han sigut
deixats en règim de préstec.

B- Nou participant, sol·licitud de participació i termini de presentació
Les famílies que vulguen participar en el programa de Banc de llibres per primera vegada i ser-ne beneficiàries, hauran de
sol·licitar-ho, d’acord amb el model de sol·licitud electrònica que consta en la pàgina web de la Conselleria d’Educació,
Cultura i Esport http://ceice.gva.es/va/web/centros-docentes/ayudas/subvenciones/libros-de-texto i en el següent
enllaç: Sol·licitud de participació (Veure manual tramitació).

Les sol·licituds es presentaran en el centre on es trobe matriculat l’alumnat en el curs 2021-2022, excepte aquell que es
matricule en primer d’Educació Primària que ho farà en el centre on es matricule el curs 2022-2023.
Els períodes de presentació de sol·licituds de participació en el banc de llibres per part de les famílies seran els
següents:

  • Període ordinari: des del dia següent al de la publicació de la convocatoria en el DOGV fins al 15 de juliol de 2022.
    • Període extraordinari: del 16 de juliol fins al 31 d’octubre de 2022, inclusivament.

IMPORTANT

El dijous dia 16 a les 9 del matí en el centre us podrem ajudar a complimentar/imprimir/recepcionar la sol·licitud.

També us podrem ajudar amb cita prèvia.