AVALUACIÓ COMPETENCIAL | ACORDS PEC

🎯AVALUACIÓ
22 de juliol de 2025

ACORDS AVALUACIÓ COMPETENCIAL

El primer pas que haurem de donar per concretar qué i com dur endavant l’avaluació competencial de l’alumnat al nostre centre educatiu, és el d’arribar a acords que es plasmaran al nostre Projecte Educatiu.

Al nostre centre, hem arribat a un model d’avaluació que contempla tres graus per indicar el nivell d’adquisició competencial de l’alumnat. Amb aquest sistema, avaluem els criteris d’avaluació de cadascuna de les competències específiques desenvolupades en les situacions d’aprenentatge de cada àrea. A més a més, aquests criteris d’avaluació estan concretats de manera vertical a la nostra concreció curricular per tal de garantir que l’avaluació reflecteix de manera clara i ajustada els assoliments de l’alumnat, en línia amb el nostre projecte educatiu i les particularitats del nostre centre.

🎯Els criteris que defineixen els tres graus del nivell d’adquisició competencial de l’alumnat són els següents:

ALT: l’alumnat és autònom a l’hora de realitzar la tasca i si troba dificultats les resol autorregulant-se sense ajuda. A més, sap explicar als seus companys i companyes les tasques realitzades.

MITJÀ: l’alumnat presenta dificultats per dur a terme les tasques encomanades, però amb ajuda les supera.

BAIX: l’alumnat presenta dificultats per realitzar les tasques i inclús amb ajuda no les supera. *En aquest cas, sempre es proposen mesures per tal de garantir que l’alumnat acabe superant-les.


ANNEXOS PROJECTE EDUCATIU DE CENTRE –

ACORDS INFORMES TRIMESTRALS

👇 Clica en les imatges per accedir a la informació👇

👇 1r, 2n i 3r CURS👇👇 4t, 5é i 6é CURS👇

PROTOCOL AVALUACIÓ

👇 Clica per accedir al protocol👇

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies