ENS ACOMIADEM DEL CURS!

Tanquem aquest curs amb molta il·lusió i emoció. Durant aquests últims dies hem celebrat les graduacions de l’alumnat de 5 anys i de 6é de Primària, dos moments molt especials per a acomiadar etapes i començar nous camins. Enhorabona a totes i tots pels esforços, els aprenentatges i els records compartits!

L’últim dia de classe també va estar ple de diversió. Vam gaudir d’uns refrescants jocs d’aigua per a combatre la calor i vam acabar la jornada amb música i balls, compartint rialles i molt bon ambient.

Gràcies a tota la comunitat educativa per haver fet possible un altre curs ple d’experiències, aprenentatges i bons moments. Us desitgem un molt bon estiu i ens retrobem al setembre amb les piles ben carregades! 🌞

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies