XIII MARATÓ

El passat 1 de desembre vam celebrar la XIII Marató del Blasco. Vam tindre un matí ple d’activitats. Començàrem amb una entrevista a Miguel Ángel Plaza, on el nostre alumnat va tindre l’oportunitat de preguntar-li per la seua carrera esportiva. Seguidament, l’alumnat d’infantil es va esforçar al màxim, amb el suport i l’ànim de l’alumnat de primària i familiars assistents. A continuació, l’alumnat de primària va eixir del centre per a completar les dues voltes del recorregut, també acompanyats pel suport dels familiars i professorat. Van donar el millor de si mateixos/as i va ser tot un èxit. Per a acabar, tancaren la marató familiars i antics alumnes/as del centre. Ho van fer fenomenal!
Per últim, després d’una pausa per a descansar, es va realitzar el lliurament de premis i també una masterclass de ball on van gaudir juntament amb la resta de companys/as i famílies.
A continuació us deixem unes fotos perquè vegeu com ho passàrem.